چرا هدفمند تبلیغ کنیم؟
مزایای که مشتریان از تبلیغات هدفمند به دست می آورند
مشتریان آخرین دریافت کننده تبلیغات هستند بنابراین اگر آنها علاقمند به تبلیغات شما نباشند یا نتوانند با تبلیغ شما ارتباط برقرار کنند، بهتر است در مورد برنامه تبلیغاتی خود تجدید نظر کنید. به عنوان یک تبلیغ کننده با تبلیغات هدفمند مزایای زیر را برای مشتریان خود فراهم آورید.
· رساندن کالا یا خدمتی که مشتری نیازمند آن است
اگر مدتی است که قصد خرید کفش دارید و تبلیغی از فروش کفش ببیند احتمال خرید افزایش می یابد.
· رساندن کالا یا خدمتی که مشتری علاقمند به آن است
به عنوان مثال اگر شما علاقمند به موسیقی کلاسیک باشید و تبلیغی با عنوان " نفس باد صبا" مشاهده کنید، احتمال اینکه نسبت به این تبلیغ واکنش مثبتی نشان دهید افزایش می یابد.
مزایای که تبلیغ کنندگان از تبلیغات هدفمند به دست می آورند
قطعاً مشتریان مزایایی را از تبلیغات هدفمند به دست می آورند، اما بیشترین دریافت کننده مزایا، خود تبلیغ کنندگان هستند.
· عملکرد بهتر کمپین تبلیغاتی
· استفاده بهینه از منابع تبلیغاتی
· افزایش بازگشت سرمایه