وبلاگ رسمی تبلیغات هوشمند موبایلی عدد

عدد بزرگترین شبکه تبلیغات درون اپلیکیشنی ایران

وبلاگ رسمی تبلیغات هوشمند موبایلی عدد

عدد بزرگترین شبکه تبلیغات درون اپلیکیشنی ایران

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

دموگرافی چیست؟

شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس | شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۱۷ ب.ظ

«دموگرافی» در بخش جزئیات رسانه، برای نمایش دهندگان و در بخش جزئیات تبلیغات، برای تبلیغ‌دهندگان قابل مشاهده است. دموگرافی در حقیقت علم جمعیت یا جمعیت شناسی می‌باشد. در تعریف دیگر، دموگرافی را می‌توان آماری تعریف کرد که بر اساس معیار‌های کیفی، تغییرات کمی جمعیت را نمایش می‌دهد.

استفاده‌ی دموگرافی چیست؟


دموگرافی هر کمپین تبلیغاتی، این امکان را به تبلیغ‌دهندگان می‌دهد که مخاطبان اصلی تبلیغات خود را بر اساس ژانر رسانه، برند گوشی‌هوشمند، اپراتور و حتی شبکه‌ی اینترنت مورد استفاده‌ی کاربر، شناخته و با برنامه‌ریزی و پردازش بر اساس این شناخت در راستای تبلیغی هرچه موفق‌تر، قدم بردارند.



نمایش‌دهندگان نیز می‌توانند با استفاده از این داده‌ها، کاربران برنامه‌های خود را شناخته، میزان نصب برنامه‌‌های خود بر اساس برند‌های مختلف گوشی‌های هوشمند را مشاهده کرده و با اطلاع از شبکه و اپراتور مورد استفاده‌ی کاربر در هنگام استفاده از برنامه و کلیک بر روی تبلیغ، اطلاعات مفیدی در زمینه با کاربران برنامه‌‌ها کسب نمایند.


  • شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس

سیر تکاملی دیجیتال مارکتینگ

شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس | شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۵۹ ب.ظ



هیچ شکی وجود ندارد دنیا در مسیر دیجیتالی شدن قرار گرفته است و دنیای تبلیغات سنتی به سرآمده است. تاکتیک­ های بازاریابی دیجیتالی با فراهم نمودن اطلاعات ارزشمند و دقیقی در مورد نرخ پاسخگویی و رفتار کاربران قابلیت ردیابی تحولی در دنیای تبلیغات ایجاد کرده است

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح گسترده از تمام فرآیندهای بازاریابی است که انواع کانال­ های بازاریابی با قابلیت­ ها و مقاصد متفاوت، همانند بازاریابی موبایلی و اینترنتی را شامل می­ شود.  بازاریابی دیجیتال، به عنوان یک اصطلاح گسترده شامل بازاریابی اینترنتی، و استراتژ­ی های خاص همانند: وب­ سایت­ ها، شبکه­ های اجتماعی، بنرهای آنلاین، بازاریابی موبایلی، سئو، کمپین­ های پرداخت به ازای هر کلیک، پیامک و هر عاملی که زیر ساخت دیجیتال داشته باشد، می­ شود. در ادامه بازاریابی اینترنتی و زیر شاخه های آن به ویژه مهمترین آن ها، بازاریابی موبایلی را مورد بررسی قرار می دهیم.


بازاریابی اینترنتی 

بازاریابی اینترنتی، زیرمجموعه دیجیتال مارکتینگ است. در حقیقت تمام اجزاء مهمی که عمده فعالیت­ های دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می­ دهند درون مرزهای بازاریابی اینترنتی هستند. در ادامه رابطه بازاریابی دیجیتالی و بازاریابی اینترنتی را توضیح خواهیم داد.




کانال ­های بازاریابی اینترنتی :


وب­ سایت­ ها: وب­ سایت می­ تواند، وب­ سایت شخصی یا متعلق به کمپانی، یا حتی وبلاگ­ ها باشد.


بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و بهینه­ سازی موتور جستجو (SEO): این دو مورد پایه و اساس بازاریابی اینترنتی است و شامل بهبود رتبه وب­ سایت در موتور جستجو برمبنای کلید واژه­ های مرتبط و معماری سایت می­ شود. در صورت بهینه­ سازی وب­سایت، میزان بازدید افزایش می­ یابد.


بازاریابی شبکه­ های اجتماعی: شامل تصاویر، ویدئوها، به روز رسانی مطالبی که در شبکه­ های اجتماعی به اشتراک می­ گذارید و هزینه صرف شده در شبکه­ های اجتماعی با هدف افزایش مخاطبان، بخشی از بازاریابی اینترنتی هستند.


بازاریابی محتوا: بازاریابی محتوا، زیرساخت سئو است. محتوایی که مرتبط با کسب ­و­کار شما باشد و به مخاطبان حوزه صنعت شما کمک کند، از دیدگاه مخاطبان یک منبع اطلاعاتی ارزشمند است و باعث به اشتراک­ گذاری محتوا در کانال­ های ارتباط جمعی می­ شود و مشتریان بیشتری را به سمت شما هدایت می ­کند.

 

بازاریابی ایمیلی: یکی از مهمترین ابزارهای کمپین بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی ایمیلی است. بازاریابی ایمیلی، راهی برای دسترسی مستقیم به مخاطبان است. برخلاف ایمیل ­هایی که اسپم می­ شوند، در بازاریابی ایمیلی، ایمیل شما به دست مخاطبان علاقمند به کسب­ و­کار شما می­ رسد. بازاریابی ایمیلی فقط متن نیست، یک رسانه غنی شامل تمام تصاویر و طرح­ های گرافیکی است که باعث برجسته کردن محصولات و خدمات شما می­ شود.

 

تبلیغات بنری: شامل تمام تبلیغات در صفحات وب­ سایت، وب­ سایت­ های موبایل، اپلیکشن­ های موبایل، موتورهای جستجو، خبرنامه و .. می­ شود.


بازاریابی موبایلی

هر روز تعداد کاربران بیشتری از گوشی ­های هوشمند برای وب­ گردی، خرید محصولات و خدمات، شبکه­ های اجتماعی و اپلیکیشن­ ها استفاده می­ کنند.در حقیقت تخمین زده می­ شود 50% ترافیک سایت­ ها از سمت موبایل­ ها است. بازاریابی موبایلی یعنی برقراری ارتباط با مشتریان از طریق دستگاه­ های موبایل همانند گوشی­ های هوشمند و تبلت­ ها. بازاریابی موبایلی همچنین شامل سایت­ های واکنش­ گرا (responsive) یا سایت­ های طراحی شده مخصوص کاربران موبایل می ­­شود. دیگر گزینه ­های معروف بازاریابی موبایلی، اپلیکیشن­ ها یا تبلیغات درون اپلیکیشن موبایل یا تبلیغات بر روی وب­ سایت ­های موبایلی و پوش نوتیفیکیشن­ ها می باشد.

 
برتری بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایلی برمبنای تجزیه وتحلیل رفتار مشتریان و رفتار آن ها در گذشته، قابلیت هدف­گیری جامعه ­ای متناسب با هدف کمپین تبلیغاتی را دارد. بسیاری از شیوه­ های آغاز بازاریابی موبایلی همانند تبلیغات درون اپلیکیشنی نیاز به سرمایه عظیمی برای شروع ندارند و انعطاف­ پذیری بسیاری در تست کمپین­ های تبلیغاتی همراه با کمترین ریسک وجود دارد.

 

نتیجه گیری


فن­ آوری ­های دیجیتال با اندازه ­گیری دقیق معیارهای کلیدی و میزان تاثیر بازاریابی بر فروش فرصت­ فوقالعاده­ ای را برای کسب­ و­کارها فراهم آورده است. تنها زمانی محاسبه دقیق بازگشت سرمایه امکان ­پذیر است که داده ­های دقیقی داشته باشید و در این راستا آشنایی با انواع بازاریابی­ های دیجیتال و استفاده بهینه از این کانال­ های بازاریابی ضرورت دارد.



  • شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس

اپلیکیشن ها، آینده تبلیغات موبایلی

شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس | شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۰۴ ب.ظ



با توجه به رشد روز افزون اپلیکیشن­ ها در طول سال­ های اخیر، تمرکز سازمان­ ها و برند­ها از سمت پلتفرم­ های تبلیغات موبایلی تحت وب به سمت اپلیکیشن­ ها تغییر یافته است. با توجه به آمار منتشر شده توسط " Flurry Analytics" ، اپلیکیشن ها گوی سبقت را از وب ها در تبلیغات موبایلی ربوده ­اند. کاربران گوشی­ های هوشمند به طور میانگین 86% از زمانی را که به موبایل خود اختصاص می­ دهند، صرف اپلیکشن­ ها می­ کنند و 14% به وب گردی اختصاص می­ یابد. به طور میانگین هر کاربر، 40 اپلیکیشن در گوشی هوشمند خود دارد و به طور منظم از 15 اپلیکیشن استفاده می­کند.



تفاوت میزان زمان مصرف کاربران از اپلیکیشن و مرورگرها


چرا اپلیکیشن­ ها تاثیرگذارند؟

در مقایسه با تبلیغات موبایلی تحت وب، تبلیغات در داخل اپلیکیشن­ها بهتر می­تواند توجه مشتریان هدف را جلب کند و آنان را ترغیب نماید تا ارتباط بهتری با تبلیغ برقرار کنند. به همین دلیل، بسیاری از کمپانی­های بزرگ، پیشنهاد تبلیغات بر روی اپلیکیشن­ها را یک فرصت عالی قلمداد می­ کنند. به عنوان مثال می­توان به کمپانی "AOL"  اشاره کرد که در سال 2015،  شرکت تبلیغاتی موبایلی "Millenia Media" را به قیمت 238 خریداری کرد و توانست با  این میزان سرمایه­گذاری 65000 اپلیکیشن را برای انتشار تبلیغات به دست آورد.  در آینده­ ایی نه چندان دور تبلیغات موبایلی در اپلیکیشن­ ها بازگشت چند برابری سرمایه را به دنبال خواهد داشت.


در نگاهی نزدیک­ تر، به تحلیلی که توسط شرکت MEDIALEST صورت گرفته است اشاره می­ کنیم. این شرکت با جمع ­آوری و تحلیل 300 بیلیون داده از کمپانی­ های تبلیغات موبایلی اعلام کرد در اواسط سال 2015 میزان نرخ کلیک شدگی بر روی اپلیکیشن­ ها %0.56 به صورت جهانی دارای افزایش بوده است، در مقایسه با نرخ کلیک شدگی تبلیغات تحت وب که %0.23 افزایش داشته است.  


تحلیل آماری اپلیکیشن ­های متنوع

با توجه به تحقیقات انجام شده توسط "Forrester" سهم دانلود دسته­ های مختلف اپلیکیشن­ ها بر روی گوشی­ های هوشمند در نمودار زیر به نمایش در آمده است. مقبولیت و استفاده هرچه بیشتر از این اپلیکیشن­ ها، نشان دهنده تاثیرگذاری بیشتر نقش آن­ ها در بازاریابی می ­باشد. پیش­ بینی شده است، در طول یک سال، تبلیغ­ دهندگان بیش از 20 بیلیون دلار صرف تبلیغات در اپلیکیشن­ های موبایلی می­ کنند در مقایسه با سرورهای وب موبایل که 8 بیلیون دلار است.



اپلیکیشن های متنوع


نرخ کلیک ­شدگی در دسته­ های اپلیکیشن­ ها

با افزایش روز افزون استفاده از اپلیکیشن­ های مختلف، نرخ کلیک­شدگی تبلیغات موبایلی رشد چشمگیری داشته است. مطابق تحقیقات صورت گرفته توسط MEDIALEST، نرخ کلیک شدگی تبلیغات با موضوع سفر و سرگرمی 60% بالاتر از تبلیغاتی همانند خرده فروش­ها، خودروها، و دیگر دسته­ها بوده است.


نتیجه­ گیری


اپلیکیشن ­ها در جهان تبلیغات حکمفرمایی خواهند کرد. با توجه به میزان زمانی که کاربران به اپلیکیشن ­ها اختصاص می ­دهند و افزایش نرخ کلیک شد­گی، تا چند سال آینده این ابزار تبلیغاتی بازار تبلیغات جهان را در تمامی صنایع قبضه خواهد کرد  و بهترین بستر تبلیغاتی برای  افزایش آگاهی از برند، جذب مخاطب با هدفمندی­ های دقیق­ تر و فروش حداکثری محصولات یا انواع خدمات خواهد بود.

  • شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس

راهکارهایی برای بهینه‌سازی هدفمند تبلیغات در عدد

شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس | شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۲۵ ب.ظ


همزمان با گسترش استفاده‌ی کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک از تبلیغات موبایل، طراحی و برنامه‌ریزی کمپین‌های تبلیغاتی در این زمینه نیز روزبه‌روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و  تبلیغاتی اثربخش خواهد بود که هدفمند باشد با در نظر گرفتن این مطلب به توضیحاتی درباره ی تبلیغات هدفمند در عدد می پردازیم.


استفاده از تنظیمات هدفمندی:



تنظیمات هدفمندی از مهم‌ترین امکاناتی است که عدد در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌دهد و باعث می‌شود تا تبلیغ یک برنامه، وبسایت یا محصول تنها برای کاربرانی نمایش داده شود که مخاطبان اصلی یک تبلیغ می‌باشند. هدف از هدفمند کردن تبلیغات به حداکثر رساندن میزان قرار گرفتن کاربران در معرض تبلیغ است. عدد امکانات متنوعی را برای هدفمندی تبلیغات در نظر گرفته‌است که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها اثربخشی تبلیغ خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

 

هر کدام از امکانات هدفمندی عدد با در نظر گرفتن نوع تبلیغ، می‌تواند شما را در انتخاب مخاطب اصلی تبلیغ یاری نماید. هدفمندی موضوعی یکی از مهم‌ترین امکانات هدفمندی در عدد است که با استفاده از آن می‌توانید تبلیغ خود را برای کاربرانی نمایش دهید که در حال استفاده از برنامه‌هایی با موضوع مرتبط با تبلیغ شما می‌باشند. به عنوان مثال اگر تبلیغ شما مرتبط با موضوع سرگرمی است، می‌توانید تنظیمات هدفمندی موضوعی آن را روی دسته‌بندی «بازی و سرگرمی» قرار دهید.




هدفمندی



هدفمندی زمانی، می‌تواند تأثیر به سزایی در میزان استقبال از تبلیغ شما داشته باشد. کاربران امروزه زمانشان به انجام امور مختلفی اختصاص دارد. بنابراین چگونه می­ توانید توجه فردی را که دائم به انجام کارهای مختلف مشغول است جلب کنید؟، بهترین راه حل شناخت مخاطبان است که در طول روز به انجام چه اموری مشغول هستند و بر این مبنا تشخیص دهید چه زمانی از روز و چه روزهای خاصی از هفته یا در طول ماه احتمال دارد مخاطب در معرض تبلیغات شما قرار گیرد با کمک این نوع هدفمندی، شما می‌توانید تبلیغ خود را فقط در ساعات مشخصی از شبانه‌روز نمایش دهید. تجربه نشان می‌دهد که میزان استقبال کاربران از برخی تبلیغ‌ها در ساعات مختلف روز متفاوت است. مثلاً کاربران در ساعات بعدازظهر یا شب،‌ تمایل بیشتری به دانلود یا خرید بازی‌ها دارند؛ بنابراین اگر موضوع برنامه‌ی شما مرتبط با «بازی و سرگرمی» است می‌توانید تبلیغ خود را در این ساعات به کاربران نمایش دهید.


همچنین در استفاده از تنظیمات هدفمندی جغرافیایی به کمک عدد می‌توانید کمپین‌های مختلف را براساس مناطق جغرافیایی مختلف طراحی کنید و تنها به کاربران در مناطق مورد نظر نمایش دهید. کسب و کارهای محلی می‌توانند تنها تبلیغ‌های‌شان را به کاربران مورد نظر در شهر خود نمایش دهند. یا مثلاً شرکت و فروشگاهی که در ایران شعبه‌های مختلفی دارد می‌تواند افتتاح شعبه‌ی جدید خودش را به کمک عدد تنها در شهر مورد نظرش تبلیغ کند. به طور کلی کاربران نسبت به تبلیغاتی که به صورت هدفمند برای آن‌ها طراحی شده باشد، استقبال بیشتری نشان می‌دهند. به عنوان مثال اگر هدف تبلیغ شما کاربران یک استان خاص می‌باشند، نوشتن نام آن استان در بنر می‌تواند در زمینه‌ی جذب کاربران  مؤثر باشد.


همچنین برخی از اپلیکیشن‌ها امکاناتی را فراهم می‌کنند که تنها برای شهرها یا مناطق جغرافیای خاصی مفید است. این اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانند، کمپین‌هایی اجرا کنند و تنها کاربران مورد نظر را در مناطق جغرافیای مورد نظر را هدف بگیرند.

هر کدام از امکانات هدفمندی درنظرگرفته شده در عدد با توجه به بازخورد کاربران نسبت به تبلیغ‌های مختلف طراحی شده است که شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های تبلیغ خود، از آن‌ها استفاده نمایید.

  • شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس

هدفمندی جغرافیایی با تبلیغات موبایلی

شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس | شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ب.ظ

 


کسب و کارها  به دنبال راه حلی مناسب برای افزایش فروش خود می­ باشند. یک خبر خوب برای کسب و کارها این است که با پیدایش تبلیغات موبایلی بر مبنای منطقه جغرافیایی، این امکان برای آن­ ها به وجود آمده است تا تبلیغات را به صورت هدفمند به مشتریان خود نمایش دهند و به فروش بیشتری دست پیدا کنند. 

اما  تبلیغات موبایلی بر مبنای منطقه جغرافیایی دقیقا چیست ؟

در واقع یک امکان فوق العاده­ که تبلیغات جغرافیایی برای شما فراهم می­ سازد هدفمندسازی پیام بازاریابی­ تان بر مبنای مخاطب هدف و شهر و منطقه­ محل سکونت مخاطب می­ باشد. با دانش لازم در مورد منطقه محل سکونت و عادات رفتاری مصرف کننده ، می­ توانید در عادات­ شان رخنه کنید و با ارائه پیشنهادها و پیام­ هایی که برای آن دسته از مصرف­ کنندگان معنا پیدا می­ کند آن­ ها را ترغیب به خرید نمایید. برای مثال تیم شما تنها می ­تواند در تهران یا شیراز خدمات ارائه دهد در این صورت نمایش تبلیغ شما به ساکنان شهر اصفهان فقط هدر دادن هزینه است و نکته­ قابل تامل در مورد این نوع تبلیغ، امکان تنظیم تبلیغ بر مبنای فرهنگ و حتی نوع گویش مخاطبان­تان است.

در واقع تبلیغات منطقه ­ای، شخصی­­ سازی شده ­ترین نوع تبلیغات موبایلی است که باید به صورتی دقیق از آن بهره بگیرید تا به نتایج شگفت­ انگیزی دست یابید.

برای اینکه دقیق­ تر  تاثیر تبلیغات هدفمند را با داد­ه­ های صحیح توضیح دهیم، اجازه دهید یک نمونه را با هم بررسی کنیم:

تصور کنید شخصی صاحب هتل­ های زنجیره­ ای در شهر مشهد است و هدف از اجرای کمپین تبلیغاتی، هدف قرار دادن شهرهایی است که برند این هتل در آن شهرها معروف می باشد و تقاضای مشتریان بالا است. با انتخاب هدفمند شهرهای مورد نظر علاوه بر کاهش هزینه ­های تبلیغاتی ، کلیک­ های هدفمندتری را نیز به دست می آورد.

بررسی این نمونه­ باید اهمیت تاثیر تبلیغات بر مبنای منطقه جغرافیایی را برای شما آشکار ساخته باشد و به طور خلاصه می توان گفت تبلیغات  موبایلی بر مبنای منطقه جغرافیای، شما را به مخاطبتان نزدیک تر می کند.

چرا تبلیغات موبایلی منطقه ­ای تاثیرگذارتر است؟


1.شخصی­ سازی شده است

طبق بررسی­ های صورت گرفته همه ما می­ دانیم که پیام­ های شخصی­ سازی شده نسبت به پیام ­های عمومی لذت بیشتری را برای مشتریان به همراه دارد. پیام­ های منطقه­ ای نیز از این قاعده مستثنی نیستند.


2.هدفمند است

با موجود بودن داده­ های قابل دسترس برای بازاریابان هیچ بهانه­ ای برای هدفمند نبودن پیام تبلیغاتی وجود ندارد.

طبق بررسی­ های صورت گرفته 46% از مردم گفته­ اند به دلیل نامرتبط بودن تبلیغات از مسدود کننده­ های تبلیغات استفاده می­ کنند و در نتیجه اگر تبلیغات هدفمند شده باشند، مخاطبان ارتباط بیشتری برقرار می کنند. افراد در مناطق جغرافیایی متفاوت رفتار متفاوتی هم دارند. تبلیغ هدفمند شده یعنی هدر ندادن زمان و هزینه برای افرادی که به تبلیغات شما اهمیت نمی­ دهند.


چرا شما باید تبلیغات موبایلی بر مبنای منطقه را آغاز کنید:


با توجه به افزایش رقابت میان کسب و کارها، تبلیغات منطقه­ ای به شما این شانس را می ­دهد که با پیشی گرفتن از رقبا، دقیقا بازار هدف را نشانه بگیرید. به عبارتی دیگر، بیش از 66% از بازاریابان بیان کرده ­اند یکی از هیجان­ انگیزترین فرصت­ ها در حوزه موبایل، تبلیغات مبتنی بر منطقه است به این دلیل که از این فرصت برخوردارند تا در مکان مناسب به مشتری واقعی دسترسی یابند.

  • شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس

چرا هدفمند تبلیغ کنیم؟

شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس | شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ب.ظ



تبلیغات هدفمند از سال 1990، قسمتی از تجربیات تبلیغ در دنیای وب شده است. قبل از آن، کمپانی ­ها سعی می­ کردند به هر نحوی به مشتری آنلاین دسترسی پیدا کنند، مانند تبلیغات تلویزیون که سعی می­ کردند با تبلیغات گسترده به سطح وسیعی از مخاطبان برسند. در سال 2000، تبلیغات آنلاین هوشمندتر شد. کمپانی ها سعی کردند داده­ ها را از کاربران جمع آوری کنند تا تبلیغات شخصی­ سازی شوند. از سال 2012، طبق مطالعات صورت گرفته 59% از کاربران اینترنت بیان کردند زمانی که در اینترنت به جستجو می­ پردازند تبلیغات را به صورت هدفمندتر مشاهده می­ کنند. برای درک بهتر این موضوع بهتر است مزایایی را که تبلیغات هدفمند برای مشتری و تبلیغ­ کننده به همراه دارد مورد بررسی قرار دهیم. 

مزایای که مشتریان از تبلیغات هدفمند به دست می آورند


مشتریان آخرین دریافت­ کننده تبلیغات هستند بنابراین اگر آن­ها علاقمند به تبلیغات شما نباشند یا نتوانند با تبلیغ شما ارتباط برقرار کنند، بهتر است در مورد برنامه تبلیغاتی خود تجدید نظر کنید. به عنوان یک تبلیغ­ کننده با تبلیغات هدفمند مزایای زیر را برای مشتریان خود فراهم آورید.


·       رساندن کالا یا خدمتی که مشتری نیازمند آن است


اگر مدتی است که قصد خرید کفش دارید و تبلیغی از فروش کفش ببیند احتمال خرید افزایش می­ یابد.


·       رساندن کالا یا خدمتی که مشتری علاقمند به آن است


به عنوان مثال اگر شما علاقمند به موسیقی کلاسیک باشید و تبلیغی با عنوان " نفس باد صبا"  مشاهده کنید، احتمال اینکه نسبت به این تبلیغ واکنش مثبتی نشان دهید افزایش می یابد.


 

مزایای که تبلیغ­ کنندگان از تبلیغات هدفمند به دست می ­آورند


قطعاً مشتریان مزایایی را از تبلیغات هدفمند به دست می ­آورند، اما بیشترین دریافت کننده مزایا، خود تبلیغ­ کنندگان هستند.


·       عملکرد بهتر کمپین تبلیغاتی


·       استفاده بهینه از منابع تبلیغاتی


·       افزایش بازگشت سرمایه


  • شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس

تبلیغات موبایلی در عدد

شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس | شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ق.ظ

تبلیغات موبایلی اشاره به روش های تبلیغاتی یا بازاریابی از طریق موبایل دارد. این نوع تبلیغات به دلیل افزایش استفاده افراد از گوشی­ های هوشمند در سراسر جهان و  مقرون به صرفه بودن راه­ اندازی کمپین­ های تبلیغاتی، محبوبیت بسیاری در بین کسب و کارها به دست آورده است.  شرکت عدد نیز یکی از پیشگامان این صنعت می­ باشد و بستر تبلیغات هوشمند موبایلی را فراهم آورده است، همچنین با بهره­ گیری از متدهای مختلف تبلیغات شامل تبلیغاتتمام صفحه، بنری و متنی، کسب­ وکار شما را در پرمخاطب­ ترین و در عین حال با کیفیت­ ترین اپلیکیشن ­ها به نمایش می ­گذارد. 

انواع تبلیغات موبایلی:

تبلیغات بنری: تبلیغات بنری همچنان به عنوان یکی از پراستفاده­ ترین روش­ های تبلیغاتی مطرح است چرا که این نوع تبلیغات همیشه در معرفی و مطرح کردن نام یک برند در فضای اینترنت موثر واقع شده است. تبلیغات بنری در قسمت بالا یا پایین صفحه به نمایش گذاشته می­ شود. بنرها را می­ توانید به صورت تصویری ثابت و یا حتی متحرک به نمایش بگذارید و با طراحی بنرهای گرافیکی با کیفیت، کاربران بیشتری را به بازدید از صفحه فرود ترغیب نمایید.




تبلیغات متنی: در این نوع تبلیغ به راحتی می ­توانید محصول و یا خدمات خود را در قالب متنی کوتاه، شعار و یا فروش ویژه به گوش مخاطبان برسانید.

تبلیغات تمام صفحه:  این نوع تبلیغات کل صفحه نمایش را در بر می­ گیرد و در روند استفاده کاربر از برنامه اختلالی ایجاد نمی­ کند و موجب افزایش تعامل کاربر با تبلیغ محصولات یا خدمات شما می­ شود. به عنوان مثال، در هنگام به‌کارگیری آن‌ها در بازی‌ها، فرآیند نمایش تبلیغ اختلالی در روند بازی برای کاربر به وجود نمی‌آورد. کاربر، تنها زمانی تبلیغ را مشاهده می‌کند که در حال رفتن از مرحله‌ای به مرحله‌ی دیگر در بازی می‌باشد و در هنگام اجرای بازی تبلیغی برای وی نمایش داده نمی‌شود.


  • شرکت عدد آوای همراه هوشمند پارس